bild

bild
Motivation och inspiration för oss och för er

fredag 22 februari 2013

Utmaning Mars .

Förra månadens utmaning om att power walka 60 kilometer gick inge vidare för mig. Blandade orsaker som att det kom så himla mycket snö(!), så jag la mer tid på gymmet, sedan vart jag sjuk, nytt jobb, mycket skola och blablabla. Men, men när det är vår och snön försvunnit vill jag försöka med den utmaningen igen.

Men till nästa måndad då: vill jag fixa att springa en mil(på löpbandet till och börja med)! Tycker det känns som ett bra mål att ha nått innan det börjar bli dax att springa ute igen! Har sprungit en del tidigare men rundorna då har varit ca5-6 som mest 7 tror jag.

Nedan har jag gjort en "parameter" där jag kan fylla i och se framsteg och få lite motivation. Jag vill fixa att springa en mil, till och börja med spelar tiden ingen roll men långsiktiga målet är att fixa en mil på 55 minuter.

Som sidomål har jag satt att powerwalka (utomhus) dels för motion men dels också för att reka efter ett bra milspår att kunna springa sen när det är väder för det!

Så det är ett mål jag satt för Mars, har du några, hakar du med på detta??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar